Anpassad utbildning i kundservice & bemötande

Utbildning i kundservice

Utbildning kundservice, bemötande, svåra kundsamtal, telefonbemötande mm - på plats hos er eller digitalt

Anpassad utbildning i kundservice för er

Vi kommer gärna till er och håller en utbildning i kundservice och bemötande. Då anpassar vi innehållet till er verksamhet och era frågeställningar.

Från bemötande till jobbiga samtal

Här är några exempel på rubriker på olika anpassade utbildningar inom kundservice- och bemötandeområdet som vi hållit:

  • Bemöta besvärliga kunder
  • Kundbemötandeutbildning
  • Telefonbemötade
  • Ge service i chatt och mejl
  • Bemötande i telefon och mejl
  • Hantera jobbiga kundsamtal
  • Kundservice i världsklass
  • Vårt kundserviceteam
  • Inspirationsföreläsning om kundservice
  • Klagomålshantering

Nya sätt att se på och arbeta med service

Målet med våra anpassade utbildningar är att ge er nya infallsvinklar på kundservice och bemötande. Ni kan t ex lära er hur ni kan förstå kundens behov, möta jobbiga kunder eller skriva i chatten. Ni kan få verktyg för effektiva samtalstekniker och tips på ordval som för kommunikationen framåt. Att få en inblick i hur servicerollen kan komma att se ut i framtiden och hur tekniken kommer att påverka yrket kan också ingå i er utbildning.

Välkommen att kontakta oss om anpassad utbildning för er i service och kundbemötande!

Så här säger våra kursdeltagare:

Bra tempo ingen dötid, väldigt givande. (Anpassad kundserviceutbildning)
Superintressant och lärorikt! (Anpassad utbildning i utmanande kundsamtal)
Väldigt intressanta frågeställningar och många "aha-moments" under guidning av en karismatisk guide. Många tankeställare samt även att tänka sig in i andras situation samt "tänka om". Mycket bra utbildning som jag mer än varmt rekommenderar. (Service i chatt och mejl)

Vad har ni för behov hos er?

Mejla gärna till oss för att se vad vi kan hjälpa er med. Klicka på blå knappen nedan för kostnadsfri offert eller för att fråga något om våra anpassade utbildningar i kundservice och bemötande.

Recensioner

Deltagare från Sundbybergs Stad säger så här om deras anpassade utbildning i telefonbemötande:

"Mkt bra, engagerad och hängiven utbildningsledare. Mkt skratt som gjorde att man kunde ta till sig kunskapen bra. Bra lokal." -- Ann-Marie Lönnqvist, gruppchef

"Helt magnifik utb.ledare. Rolig, lättsam, mkt kunnig och erfaren, bra med olika färger när han antecknade. Närvarande! Jag förvånades över att han var med oss hela dagen, även i pauserna. Mycket trevligt. Ingav förtroende." -- Anna, servicehandläggare.