Anpassad utbildning i kundservice för er
Vi kommer gärna till er och håller en utbildning i kundservice och bemötande. Då anpassar vi innehållet till er verksamhet och era frågeställningar.
Från bemötande till jobbiga samtal
Här är några exempel på rubriker på olika anpassade utbildningar inom kundservice- och bemötandeområdet som vi hållit:
- Bemöta besvärliga kunder
- Kundbemötandeutbildning
- Telefonbemötade
- Ge service i chatt och mejl
- Bemötande i telefon och mejl
- Hantera jobbiga kundsamtal
- Kundservice i världsklass
- Vårt kundserviceteam
- Inspirationsföreläsning om kundservice
- Klagomålshantering
Nya sätt att se på och arbeta med service
Målet med våra anpassade utbildningar är att ge er nya infallsvinklar på kundservice och bemötande. Ni kan t ex lära er hur ni kan förstå kundens behov, möta jobbiga kunder eller skriva i chatten. Ni kan få verktyg för effektiva samtalstekniker och tips på ordval som för kommunikationen framåt. Att få en inblick i hur servicerollen kan komma att se ut i framtiden och hur tekniken kommer att påverka yrket kan också ingå i er utbildning.
Välkommen att kontakta oss om anpassad utbildning för er i service och kundbemötande!