KUNDSERVICE & BEMÖTANDE

VISST VILL DU GE KUNDSERVICE I MÄSTARKLASS?

Det bästa konkurrensmedlet ni har är den service som erbjuds kunderna. Exceptionellt gott kundbemötande sprider sig och fungerar som den bästa reklamen. 

Välkommen till våra kundservicekurser och lär dig hur du ger utmärkande god service i praktiken.

Helt fantastisk utbildning. Är så glad att jag fick möjlighet att gå på denna. Verkligen imponerad av föreläsaren. Helheten och upplägget var toppen. Rolig och jag lärde mig mycket.
Våra kurser inom

KUNDSERVICE & BEMÖTANDE

Service via mejl och chatt
Att ge service via mejl och chatt

Lär dig att mejla och chatta professionellt, tydligt och trevligt med kunderna. Kursen lär dig bemästra den digitala kontakten med kunderna och banar vägen för suverän service i skrift. Du lär dig uttrycka dig kundorienterat såväl som trevligt, snabbt såväl som korrekt.

  • Stockholm 7 okt 2020
  • Stockholm 18 nov 2020
Att leda ett serviceteam
Nyhet
Att leda ett serviceteam

Som chef för ett serviceteam är det viktigt att du engagerar och motiverar dina medarbetare i både med- och motgång. Kursen ger dig verktyg för att dels kunna inspirera dem till att ge utmärkt service, dels stötta dem när det känns motigt.

  • Stockholm 18 - 19 nov 2020
Besvärliga kunder
Besvärliga kunder

Få redskap för att kunna hantera varje typ av besvärlig kund, t ex den hotfulle, den arrogante, den aggressive och offret. Lär dig att förstå varför vi så snabbt går i försvarsställning när vi blir pressade och lär dig vända negativ stress till positiv utveckling.

  • Stockholm 15 okt 2020
kundresan
Nyhet
Customer Journey Mapping - Kundresan

Kursen hjälper er att kartlägga kundens hela resa genom ert företag. Olika kontaktytor kartläggs och det blir enklare att förstå kundens upplevelse, och det blir tydligt var det finns underlag till förbättring.

  • Stockholm 11 nov 2020
Kundservice i världsklass

Lär dig ge ett utmärkande gott kundbemötande! Vad är skillnaden mellan bra och dåligt kundbemötande och vad är egentligen god kundservice? Kursen utvecklar din professionella yrkesroll och lär dig att ge det lilla extra som gör den stora skillnaden.

  • Stockholm 8 okt 2020
  • Stockholm 26 nov 2020
Telefonbemötande

Lär att ge ett bemötande i telefonen som upplevs som både professionellt och förtroendeingivande. Du lär dig att arbeta med den viktiga inledningen av samtalet, att identifiera kundens behov och att styra kommunikationen genom smarta ordval.

  • Stockholm 22 okt 2020